miércoles, 5 de noviembre de 2008

…NO COMMENT?

La verdad es que en parte es porque no me da tiempo, pero vamos a aplazar la crónica semanal de nuestra “Pachanga” en el “Rucker”, algo accidentada esta semana, pero de la que esta vez sí hay fotos. Y aplazamos la crónica para que ese tiempo que ibais a destinar a leerla, lo dediquéis a repasar la sección de “comentarios” de los artículos de los dos últimos días, porque en ese apartado (pinchad debajo de cada noticia) El Gran Kareem nos ha escrito un par de “pedazo de artículos”, que merecen una lectura detenida y pausada. Largos, extensos, pero muy muy interesantes, en ellos nos explica el por qué y como llegó a jugar con Magic, y en el otro nos da detalles de una “historia de Philadelphia” que Juanjo no nos había contado aún. Ante esto, hoy me quedo mudo, otras veces me quejo del “no comment”, pero esta vez me ha sorprendido el tema…

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ALGÚ SAP A QUINA HORA JUGA EL MONTESA I EL NOU BÀSQUET?? VULL ANAR A VORER AL TAL PAPALOUKAS.. HE SENTIT PARLAR AUTÈNTIQUES BARBARITATS D'ELL...

Anónimo dijo...

Diumenge a les 17:00 en Montesa. L'expectació es màxima, diuen que anirà un periodista molt conegut en internet, amic de Jordi Robirosa i Jorge Quiroga, i que va tindre algún problementa amb Andrés Montes en Philadelphia, jajaja

Papaloukas té molts fans, segons estic veient últimament, jajaja

Anónimo dijo...

El Montesa juga el diuemenge a les 17:00!

Anónimo dijo...

Gracies lakers per haver ficat aquest article,sino igual no haguera llegit aquest dos comentaris que man deixat BOCABADAT!!impresionant!!moltes gracies!!!

Anónimo dijo...

Ho admeto, no he estat en aquesta pàgina web en molt de temps ... però, va ser una altra alegria en veure que és un tema tan important i ignorat per molts, fins i tot els professionals. Li dono les gràcies per ajudar a fer que la gent més conscient dels possibles problemes.