martes, 16 de septiembre de 2008

LES PERERES SE MERECE UNAS LÍNEAS VUESTRAS


Ayer me llegó un correo de Xarli Vila, del que voy a atreverme a reproducir unas líneas sin su permiso previo. Y lo hago porque me parece emocionante que otras personas sientan cosas parecidas a las que siento yo ante el cierre de Les Pereres, que queramos o no es inminente en el tiempo, y no sólo en lo “oficial”: nuestros aros, esos a los que les hemos puesto literalmente las redes en infinidad de ocasiones, tienen los días contados. Pero su historia quedará en el recuerdo. Y por eso desde aquí nos gustaría invitaros a todos a que nos contéis en una notita lo que sentís en estos días, lo que ha significado Les Pereres para vosotros, lo que recordáis con más cariño, alguna anécdota divertida...Lo que queráis. Además, podeis enviar cuantas os apetezca a cada uno.

Escribir no es tan difícil. Creo que tantas y tantas horas merecen unas poquitas líneas. Y aunque sé que os costará, os pido que hagáis el pequeño esfuerzo de compartir esas sensaciones, porque en realidad, todo esto que hemos vivido y estamos viviendo es lo que quedará para siempre en nuestros corazones, vayamos donde vayamos (jo, ya parezco Ramón). Ese recuerdo, que es lo que será para siempre Les Pereres, es lo que os pido que ayudéis a hacer más grande, compartiéndolo con todo el mundo, con todo el planeta, a través de Internet. Esto es lo que siente Xarli, alguien que ha jugado en canchas de toda España, y que siempre recordará con cariño nuestra “casa”, la de todos:

“Soc un nostàlgic, ho reconec. Ara veig les fotos que has penjat al blog i em ve al cap moltíssims records, i no només relacionats amb el bàsquet. Perquè abans que jo començara a jugar a bàsquet a Les Pereres havia estat en un parell d'escoles d'estiu i havia anat unes quantes vegades a la piscina. Però sense dubte que on més hores he passat ha estat a la pista de bàsquet, encara que li he pegat unes quantes voltes a la pista d'atletisme i he jugat fins i tot prou a futbet. Ja et dic, m'invaeix una nostàlgia al vore eixes fotos, que per cert, amb els núbols negres que es veuen encara li donen un ambient més trist. (...)”

Sí, Xarli, pero el blanco no existe sin el negro, y no hay tristeza si no existe la alegría, igual que no hay noche oscura sin un puntito de luz (como por ejemplo, la de la Luna que ilumina la cancha en la foto de portada), para iluminar el camino. Esta semana, seguramente mañana miércoles, colgaré la crónica de la “pachanga” semana, y en ella os contaré el por qué digo todo esto. De entrada, os adelanto que tenemos una de las mejores colecciones de fotos desde que las venimos haciendo. Quizá hasta hagamos un clip y todo.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Un lloc on sempre tornar

Anónimo dijo...

No et preocupes, Lakers, no et demandaré per plagio, jejeje!!!
Com sempre, no deixes de sorprendre'm amb les teues paraules, i tinc ganes de vore l'última crònica.
Per cert, com teniu la paxanga d'este pròxim cap de setmana? Ho pregunte per si de cas.

Anónimo dijo...

pense que encara queden moltes vespres de basquet... no hem de estar tan tristos perque encara ens queda!!! fins que no tomben les canastes hi haura pereres!!

Anónimo dijo...

Les pereres es la meua segona casa(durant algun temps ha sigut inclus la primera,jajaja)pero lo important es que tota esta gentola que se juntem els disabtes seguim fent-ho,encara que siga en la costera,en manuel o en pekin(que ademes juanjo wallace ya se ho coneix)Les pereres ha sigut,es i sera sempre la casa de tots,una casa de locos,de locos per el basquet...

Anónimo dijo...

k be k escrius amic! jo el unic k dic lakers esque fins k ja no es puga ni entrar a lesperers tenim k seguir anant i fent croniques i quan ja no estiguen les canastes ja parlarem de k s´acaba!!

Anónimo dijo...

Para mi Les Pereres es amistad e infinidad de buenos recuerdos imborrables. He disfrutado de la compañía de muchos amigos y juntos hemos compartido esas ganas locas de jugar al baloncesto.

Pero si he de destacar algo, es el mero hecho de haberos conocido a cada uno de vosotros,especialmente a todos mis peques a los que quiero y adoro.

Cuando sea viejo, y sea sábado por la tarde, pensare que el tiempo se detuvo y que estamos jugando nuestra pachanga en ese maravilloso lugar llamado Les Pereres. ¡¡Gracias amigos!!.

Anónimo dijo...

dl q me mes m'algre es dever estat en LES PERERES es d’haver-vos conegut com persones, espere que aparega un altre lloc d’encontre pq aixina es mantindra viu aquest llo i encara q stem a un altre lloc serem els mateixos q disfrutem del basket

Anónimo dijo...

Per a mi Les Pereres sempre serà un lloc emblemàtic, on podia anar quan no sabia on clavar-me o que fer i ficar-me a jugar a futbet o a frontó amb qualsevol que pillara per allí.
A més li estic agraït igual que a tots vosaltres (especialment a tu Lak) per haver-me descobrit la màgia del Bàsket.
Com anècdota vos contaré que quan tenia uns 10 anyets (farà ara uns 20!!!) una vesprà sofocant d'estiu que havia anat a la piscina amb uns amics, fent el bestia jugant a patinatge sobre aigua als vestuaris
em vaig anar de cap obrint-me la barbeta... em ficaren 6 punts... i no van ser 2 triples.
LES PERERES ha quedat grabat en la memória de molts de nosaltres.
PER CERT PROPOSE FER UNA CAMPANYA PEL QUE EL NOM DE "LES PERERES" CONTINUE AL NOU POLIESPORTIU QUE VAN A FER AL MATEIX LLOC. QUE DIEU???

Anónimo dijo...

Moltes gràcies per els comentaris, açò que heu fet és exactament el que volia (podeu seguir, eh?)

La proposta d'Abbio m'agrada molt, però primer ens hem d'enterar si van a canviar-ho. De ser així, podriem replegar firmes. Bé, ja ho parlarem estes setmanes.